суббота, 20 апреля 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія

 Ось і закінчилась наша робота ..., але, мабуть, вона тільки починаєтсья. У 11 модулі мені дуже сподобалась презентація "Демонстрація портфоліо", відвідала сторінки з портфоліо своїх колег, обговорили, вислухала всі коментарі. Було дуже цікаво.Тренеру - дякую.  

четверг, 18 апреля 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

У цьму модулі я ознайомилась з поняттям "фасилітатор" та моїми обовязками у його ролі. Виявляється, ми на кожнуму уроці, і не тільки, "граємо" цю роль. Також створила план впровадження проекту. Остаточно відредагувала свій проект. 

среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, учні мають виявляти активність. У цьму модулі я визначила навчальні особливості учнів, зрозуміла, що інколи шаблон - це не так вже й погано.  

вторник, 16 апреля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я ознайомилась з різними видами оцінювання, дізналася, що можна оцінювати також блоги, сайти та вікі-статті. Викликало труднощі обрати саме ті форми, які підійдуть до мого проекту.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені остаточно сформулювати дослідження учня, створити учнвський блог, на якому я розмістила їх дослідження та результати. 

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме зясувала, що використовувати опитувальники під час підготовки до проекту є зручним способом. Також навчилась створювати опитувальники. Дізналась, що електронна пошта є одним з найважливіших і необхіднішим елементом у роботі.



пятница, 12 апреля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені дізнатися про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання  учнів, а саме,  перед тим як використовувати Інтернет-ресурси чи знають вони що таке "авторське право", якщо ні - пояснити.
Також у даному модулі ознайомились з презентаціями один одного, виникли труднощі з постановкою запитань до опонента. Сьогодні я зрозуміла, що інколи критика корисна: завдяки порадам колег, я дещо змінила у своему проекті. Дякую!!!